Беџ за континуирани професионални развој

О беџу за континуирани професионални развој

Школа се бави потребама професионалног развоја наставника кроз процесе вођене политиком и консултације. Активности континуираног професионалног развоја су неформалне и интерне, као и формалне и екстерне, и постоји јака култура дељења и ширења, посебно у вези са начином на који ове активности утичу на учење. Велики део КПР-а је се бави темама комбинованог учења и подучавања.

Дигитално фокусиране активности континуираног професионалног развоја (КПР) осмишљене су на основу идентификованих потреба наставника, као и регионалних и националних политика вођених императива или акредитованих курсева. Често је такав КПР интерно вођен од стране колега, а примери иновативне праксе се деле и шире. Други вид КПР-а се често заснива на кластерима или се спроводи преко онлајн форума. Велики део КПР-а је фокусиран на подучавање и учење и укључује комбиновано учење.